Strona: 2023 ATT Łukowe / Lean Academy

2023 ATT Łukowe

red. Dorota Stadnicka

Organizatorzy Konferencji

Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej oraz

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

 

12th International Conference on

Assembly Techniques and Technologies

ATT 2023

Łukowe,  4-7 lipca 2023 r.

att_2023-1.jpg

Uczestnicy Konferencji

Tematyka Konferencji

1.   Zagadnienia teoretyczne procesów i systemów montażowych.

2.   Zagadnienia projektowania procesów i systemów montażowych.

3.   Zagadnienia technologiczności konstrukcji ze względu na montaż wyrobów i maszyn montażowych.

4.   Zagadnienia modelowania procesów i systemów montażowych w procesach projektowania i planowania.

5.   Zagadnienia doskonalenia właściwości eksploatacyjnych systemów montażowych: funkcjonalność, niezawodność, łatwość obsługi, ekonomiczność, bezpieczeństwo, ergonomia pracy.

6.   Zagadnienia mechanizacji i automatyzacji prac projektowych i wytwórczych w produkcji montażowej.

7.   Zagadnienia sterowania i zarządzania procesami i systemami montażowymi.

8.   Zagadnienia doskonalenia oprzyrządowania technologicznego stosowanego w systemach montażowych.

9.   Zagadnienia innowacyjności w produkcji montażowej i jej efektywność.

10.   Nowe metody usprawniające produkcję zwłaszcza montażową.

11.   Perspektywiczne kierunki rozwoju techniki i technologii montażu maszyn.

12.   Współczesne sposoby przygotowania kwalifikowanego personelu montażowego.

 

Patronat Medialny Konferencji

Kwartalnik naukowo-techniczny „Technologia i Automatyzacja Montażu”

 

Języki Konferencji

Polski, angielski

Artykuły publikowane będą w języku angielskim.

 

Komitet Organizacyjny Konferencji

Przewodniczący: dr hab. inż. Dorota Stadnicka, Prof. uczelni

Tel. +48 17 865 1452, Fax. +48 17 865 1184,

e-mail: dorota.stadnicka@prz.edu.pl,

Politechnika Rzeszowska, Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa­,

Honorowy Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Jerzy Łunarski

Sekretariat konferencji:

mgr inż. Ewelina Guźla - sekretarz konferencji, PRz, e-mail: mtk@prz.edu.pl

mgr inż. Janusz Kobiałka - sekretarz konferencji, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

dr hab. inż. Katarzyna Antosz, Prof. PRz- członek Komitetu Organizacyjnego Konferencji

 

Wymagania względem przygotowania artykułów

 https://tiam.prz.edu.pl/for-authors/guidelines-for-authors

Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji

Zgłoszenia uczestnictwa w konferencji należy dokonać do 08.04.2023 z wykorzystaniem formularza online  https://forms.office.com/e/BN2ZtLC6ZS

KLAUZULA INFORMACYJNA

Terminarz Konferencji

Przesłanie zgłoszenia uczestnictwa i tytułu prezentacji ze streszczeniem

do 08.04.2023

Powiadomienie o przyjęciu zgłoszenia referatu

do 16.04.2023

Nadesłanie pełnego tekstu artykułu spełniającego wymagania redakcyjne

do 15.05.2023

Powiadomienie o przyjęciu artykułu do wygłoszenia na konferencji

do 20.05.2023

Wniesienie opłaty konferencyjnej

do 31.05.2023

Wysłanie programu Konferencji i informacji organizacyjnych

do 20.06.2023

Koszty

Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi 1.800 PLN i obejmuje: koszty materiałów konferencyjnych, noclegi, wyżywienie, wycieczki oraz koszty organizacyjne.

Wpłat za uczestnictwo w Konferencji należy dokonywać na konto Politechniki Rzeszowskiej: Bank Pekao S.A. II oddział w Rzeszowie.

Nr konta 29 1240 2614 1111 0000 3958 6445, SWIFT CODE:  PKOPPLPW.

Tytuł przelewu: „Uczestnictwo w konferencji ATT 2023 Imię i Nazwisko uczestnika lub uczestników konferencji”.

 

Materiały Konferencyjne

Artykuły, które zostaną przesłane, po uzyskaniu pozytywnych recenzji i przysłaniu tekstu w języku angielskim, zostaną opublikowane w kwartalniku

„Technologia i Automatyzacja Montażu” - 40 pkt

 

Ramowy Program Konferencji

04.07.2023 (wtorek)

05.07.2023 (środa)

14.00 – przyjazd uczestników do hotelu w Cisnej

15.00 – obiad

16.30 – 18.30 – obrady

19.30 – uroczysta kolacja

8.00 – śniadanie

9.00 – 12.30 – obrady

10.30 – serwis kawowy

13.30 – obiad

15.00 – 18.00 – wycieczka 1

19.00 – ognisko

06.07.2023 (czwartek)

07.07.2023 (piątek)

8.00 – śniadanie

9.00 – 13.30 – wycieczka 2

14.00 – obiad

15.00 – 18.30 – obrady

16.30 – serwis kawowy

19.00 – grill

8.00 – śniadanie

9.00 – 10.30 – obrady

11.00 – wyjazd uczestników konferencji

UWAGA:

Planowany przebieg Konferencji może ulec nieznacznym zmianom.

Szczegółowe informacje organizacyjne zostaną przesłane wraz z programem konferencji.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję